عکاسی مدلینگ قسمت اول

عکاسی مدلینگ

نخستین مجلات مد، هارپرز بازار و وگ برای نشان دادن لباس­ها منتشر شدند. برای اولین بار مدل لباس­ها را روی دست ­گرفت و تبلیغ انجام می­گرفت. عکاسی مدلینگ یکی از محبوب­ترین ژانرهای عکاسی پرتره محسوب می­شود که در دنیای هنر جایگاه وی‍‍ژه­ای دارند. عکاسی مدلینگ ترکیبی از تکنیک­های عکاسی و نورپردازی و ادیت و ژست و سوژه و خلاقیت می­باشد. از عکاسی مدلینگ در طراحی ژورنال کاتالوگ استفاده می ­شود که استفاده از مانکن ­ها چشم ­نواز بیننده است.

برای اینکه یاد بگیریم در عکاسی مدلینگ چگونه موفق شویم به مواد زیر توجه کنید:

عکاسی مدلینگ

– حرف از اینکه عکس را بعدا با فتوشاپ درست می­ کنید نزنید. سعی کنید عکس هایتان را از ابتدا به آن چیزی که باید باشد، نزدیک کنید.

– الهام خودتان را درک کنید و آن را پوشش دهید. برای اینکه بتوانید مواردی که درباره خلاقیتی که در ذهنتان درباره عکاسی مدلینگ است را کشف کنید نیاز به افزایش دانش عکاسی است. دانش عکاسی به غیر از مسائل فنی باید توانایی تشخیص عکس خوب هم داشته باشید.

– عکس ­های مختلف را نگاه کنید اما عکس خوب و حرفه ای را پیدا کنید و حتی آن را نگه دارید و بررسی کنید.

– برقراری ارتباط بین تجارت و هنر: ‌مطمئنا اگر بخواهید عکاسی را شغل و حرفه خود انتخاب کنید و از آن پول در بیاورید گاهی مجبور می­شوید تا هنر را فدای پول کنید. بنابراین یک قانونی است که تضاد خاصی با هم دارند اما مکمل هم هستند.

– مدل ­ها را راهنمایی کنید. لازم است برای اینکه ژستی که در ذهن شماست اجرا شود مدل را راهنمایی کنید. می­توانید عکس­هایی را به او نشان دهید تا او را راهنمایی کرده باشید.

– همیشه می­ گویند هنر حرفه­ای ناجوانمردانه است. توصیه می­شود که اگر شغلی غیر از عکاسی دارید آن را رها نکنید. صنعت عکاسی هم بیرحم­ است و هیچ چیز بدتر از دست دادن شغل نیست.

– تسلط یافتن روی ژست: مبحث ژست می­تواند بسیار پیچیده باشد. اما بعنوان یک عکاس باید اطلاعات بروز از ژست­ها و مدل­ها داشته باشد. باید تحقیق کنید چه ژست­هایی در حال حاضر توسط مدل­ ها روی مجلات به تصور کشیده شده است.

استفاده از ژست­های­ زاویه­ دار یا ژست­ های شکسته می ­تواند بسیار مفید و جذاب باشد. عکاسی مدلینگ می­تواند تجاری­ تر از آنچه فکر می­ کنید باشد. مدل ­هایی با چانه کوچک و چشم­ های درشت و چهره متقارن بیشتر تجاری تلقی می ­شود. اگر ایده کار این گونه نیست می­توانید از چهره ­های غیر معمول تجاری استفاده کنید. گاهی سادگی در نظر شما و پروژه است پس مدل موهای ساده و آرایش ملایم می ­تواند به شما کمک کنند. اگر ایده کار نیاز به سوژه­ای دارد که تحریک کننده به نظر برسد پس بهتر است از آرایش ­های سنگین ومدل موهای شینیون و پیچیده ­تر استفاده کنید.

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!