ویژگی‌های بک دراپ قسمت اول

بک دراپ چیست؟

بک دراپ یکی ‌از عناصر زیرشاخه هنر عکاسی و تصویربرداری محسوب شده و در میان عکاسان به عنوان ابزاری کاربردی در صنعت عکاسی به شمار می‌آید. به عبارتی دیگر بک دراپ سبکی نوین و جذاب در تصاویر عکاسی است.

انواع بک دراپ

بک دراپ‌ها در انواع متنوع تصاویر زیبا، رومانتیک و شاد ویژه تمامی سنین بالاخص کودکان و نوزادان با کیفیت بالا متناسب برای کلیه سلیقه‌ها ارائه می‌شود. با استفاده از بک دراپ‌ها می‌توانید عکسی هنرمندانه و حرفه‌ای داشته باشید. بک دراپ به دوگونه انجام می‌شود؛ بک دراپ به شیوه دیجیتال و بک دراپ به شیوه فیزیکی

بک دراپ دیجیتال؛

محیط دکور سازی شده که آبجکت ها به شیوه ی جذاب کنار هم چیده شده و عکاسی شده باشد.

بک دراپ فیزیکی؛

پرده و پارچه ای که تصویری از دکور بر روی آن چاپ شده باشد و در محیط و فضای عکاسی همراه با نورپردازی عکس هایی زیبا به وجود می‌آوریم.

بک دراپ‌ها معمولا با تم‌ها و موضوعات گوناگون از جمله مناظر تمام فصول، دکورهای ویژه و ناب، تولد، کریسمس، نوروز، ولنتاین، اتاق بازی کودک و غیره طراحی شده‌اند که در واقع انتخاب تم‌ها سلیقه‌ای بوده و می‌توانید بک دراپ خود را به راحتی سفارش دهید.

ویژگی بک دراپ

کاربرد بک دراپ

بک دراپ‌ها کاربردهای فراوانی در حیطه ایجاد پس زمینه‌ای زیبا و خلاقانه را به همراه دارند. همانطور که می‌دانید عکاسی از نوزادان در فضا و شرایط متفاوت، کاری دشوار است. بنابراین با استفاده از بک دراپ‌ ها می‌توان تصاویر نوزادان و کودکان را رویایی و زیبا ساخت. به گونه‌ای که سوژه یا همان نوزاد با استفاده از تکنیک‌های مرتبط بک دراپ، در فضایی درخشان و جالب نمایان می‌شود. بدین ترتیب عکاسان به راحتی می‌توانند فضای بسیار زیبا را با کمترین هزینه برای سوژه‌های متفاوت از طریق بک دراپ‌های متنوع خلق کنند. همچنین اغلب آتلیه ها فاقد دکور های زیبا، چشمگیر و دلخواه هستند. اغلب فاقد دکورهای متنوع مخصوصا برای کودکان هستند. درنتیجه با انتخاب بک دراپ دلخواه می‌توانید به تصویر مورد نظر خود به سادگی دست یابید. همچنین استفاده از بک دراپ‌ها زیبایی نوینی در سبک جدید به تصاویر شما می‌بخشد و به نوعی تصاویر از حالت ساده با ایجاد بک دراپ به تصاویر شاد و زنده تبدیل می‌شوند. همچنین بک دراپ‌ها جهت استفاده در آتلیه‌های عکاسی ویژه عکاسان باعث نمای چشمگیر تصاویر شان شده و می‌توانند بک دراپ‌هایی متنوع با پارچه‌های مختلف نانو، مخمل، ساده در طرح‌های متنوع جهت استودیو تهیه کنند و جلوه‌های زیبایی در تصاویر عکاسی شان به وجود آورند. ناگفته نماند بک دراپ‌ها دارای بیش از صد طرح و الگوی متنوع هستند.

بهترین خرید بک دراپ

همانطور که از پیش بیان شد، بک دراپ ها در انواع متفاوت طرح‌های بسیار متنوعی دارند. منتهای مراتب شما به عنوان عکاس و یا خریدار بایستی بدانید آن بک دراپ را برای چه نوع سوژه‌هایی نیاز داشته و هدفتان را بایستی از تهیه بک دراپ انتخابی، تعیین کنید. بک دراپ‌ها با هزاران طرح و نقش ارائه می‌شوند. بنابراین بهتر آن است که برای صرف هزینه کمتر بک دراپی را انتخاب نمایید که با سوژه‌های متفاوت بتواند تا حدی هارمونی و توازن ایجاد کند.

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!