عکاسی و دکور های خاص و مناسبتی

عکاسی, جنبه های مختلف علمی ،صنعتی و هنری دارد و  یکی از پرطرف دارترین شاخه های هنر است که در سطوح مخلتف از مبتدی تا حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته و نقش بسزایی در ثبت وقایع و خاطرات شخصی و اجتماعی دارد.
در عکاسی امروز ثبت تصویری زیبا با در نظر گرفتن همه ی جوانب نور, فضا و دکور عکاسی بسیار مهم است و انتخاب هوشمندانه ی آن می تواند عامل اصلی موفقیت در عکاسی باش

نکات مهم در عکاسی:

حفظ سادگی و توجه به رنگ در تصویر از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چه تصویر ساده تر باشد و المان های کمتری را شامل شود تمرکز بر موضوع اصلی را بیشتر نموده و جذابیت عکس را بالا می برد.

دکور عکاسی یکی از مهترین المان های یک تصویر است که می تواند نمایانگر استعداد عکاس در خلق اثری هنری باشد. دکور عکاسی بنا به سلایق مختلف می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. مهترین عامل در انتخاب دکور, موضوع عکس است. دکور جشن عروسی و تولد از پرکاربرد ترین دکور های عکاسی است. و دکور های عکاسی شب یلدا, کریسمس, عید نوروز از دیگر دکور های پرکاربرد در آتلیه های عکاسی است.

عکاسی و نکات مهم آن

بک گراند کودک و کاربرد آن:

امروزه گرفتن عکس های نوزاد و کودک و ثبت دقایق شاد و زیبا از بدو تولد فرزند جایگاه ویژه ای نزد والدین دارد. تهیه عکس های مختلف با دکور ها و حالت های خاص یکی از دغدغه های پدران و مادران امروزی است که می خواهند لحظه های زیبای  نوزادی و کودکی فرزندشان را ثبت کنند تا به یادگار بماند. هرچند عکس های بزرگسالان و کودکان به صورت کلوزآپ (به نزدیک‌ترین نما به شیء یا شخصی که دوربین آن را در بر می‌گیرد، گفته می‌شود.) بسیار زیباست و طرفداران خاص خود را دارد. اما مهارت در ایجاد فضایی ساده و صمیمی در حالی که بتواند دکوری خاص برای تهیه ی تصویری جذاب باشد از هنر های یک عکاس حرفه ای است که به راحتی با صرف کمی خلاقیت میسر است.
تهیه و تولید دکور های عکاسی و بک گراند کودک، فعالان بسیاری دارد که نتیجه آن بک گراند های کودک بسیار زیبایی است که در عکس های کودکان شاهد هستیم. بک گراند کودک در بسیاری از مواقع شامل تصویر های کارتونی است که به عکس های کودکان حالتی کودکانه و  زیبا می دهد که مورد پسند بسیاری از والدین است.
بک گراند کیک تولد, دکور اتاق کودک طرح های بسیار زیادی دارد و بسیار پرکاربرد است. تنوع در بک دراپ و بک گراند کودک و نوزاد , عکاسان بسیاری را به عکس برداری از کودکان تشویق نموده است.

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!